پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
9220
-
الف
+

چه خبر از فصل دوم «گاندو»؟

جواد افشار: کامبیز دیرباز در فصل دوم، قهرمان سریال می‌شود.

به گزارش آی فیلم به نقل از مشرق، جواد افشار کارگردان سریال «گاندو» گفت: این سریال در چند فصل دیگر ادامه پیدا می‌کند. آرش قادری در حال نگارش فصل دوم است و ربطی به پرونده جیسون رضائیان ندارد. پرونده‌های مشابه در دستگاه‌های امنیتی وجود دارد که به آن‌ها پرداخته خواهد شد. 

کارگردان سریال «کیمیا» و «آنام» در خصوص شرایط فصل دوم سریال «گاندو» تأکید کرد: منتظر هستیم آرش قادری نگارش فیلمنامه را به پایان برساند و بازیگران هم به تناسب نیاز فیلمنامه اضافه خواهند شد. اما آوردن کامبیز دیرباز در فصل نخست که نقش فرعی هم دارد به موجب معرفی این بازیگر و نوید حضور او در فصل دوم «گاندو» است که جزو قهرمانان اصلی داستان به شمار می‌رود. ان‌شاالله در فصل دوم، دیرباز به عنوان یکی از قهرمان‌های سریال حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

از «گاندو» بیشتر بدانید+تیزر

واکنش تهیه‌کننده «گاندو» به حاشیه‌ها

لیلا اوتادی از «گاندو» گفت

آلبوم تصاویر سریال گاندو

افشار به شبهات «گاندو» پاسخ داد

وحید رهبانی در مورد نقشش در سریال «گاندو» گفت

لازم به ذکر است گاندو، مجموعه تلویزیونی سریالی اجتماعی اکشن و جنایی است که برای پخش در خرداد ماه سال ۱۳۹۸ تهیه و تولید شد. نخستین قسمت این سریال ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ از شبکه سه تلویزیون ایران پخش شد.

داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، سیدمهرداد ضیایی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، سوگل طهماسبی، کمند امیرسلیمانی، صالح میرزا آقایی، فرهاد قائمیان، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، نگار عابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، جمشید جهان‌زاده، آیدا جعفری، ناره گرگوریان، بهامین تورانی از جمله بازیگرانی هستند کـه دراین سریال بـه ایفای نقش پرداخته اند.

نظر شما
ارسال نظر